Ga naar inhoud

Zoom.nl zoekt tester voor de Canon EOS R8!


Michelle

Aanbevolen berichten

? Zoom.nl zoekt voor komende editie van Zoom.nl magazine een fotograaf die de Canon EOS R8 wil testen! ? ?
 
? Wil jij deze camera een week lang voor ons testen en er een review over schrijven? Stuur dan nu een ? email naar redactie@zoom.nl, het liefst met link naar je Zoom.nl of Instagram-profiel. ?
 

gebr rev.png

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een idee om iets concreter er te omschrijven wat er van de tester verwacht wordt. Een week fulltime die camera testen vergt nog al wat als je daar als werkende vrij voor moet nemen en dat ook nog uit moet leggen aan je partner.:classic_cool: Maar gezien de beperkte tekst die gevraagd wordt, lijkt me dat ook nogal overdreven, volgens mij kun je op je vrije zaterdag genoeg ervaringen opdoen. Plak er een regenachtige zondagmiddag aan vast om je resultaten op groot scherm te beoordelen. Of denk ik er nu te licht over?

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb een e-mail gestuurd maar ben bang dat het te laat is. Hopelijk meer geluk de volgende keer. Dit lijkt mij echt een geweldige camera. Ik had gehoopt dat jullie testers nodig hadden voor de Sony a6700, Sony A7c II of de Sony A7cr. Dat zijn ook super interessante cameras. 

aangepast door sabr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...