Ga naar inhoud

Iemand hier al ooit iets ingezonden voor OBPC ?


Stefanie71

Aanbevolen berichten

Open belgian photo contest, iemand hier al eens aan meegedaan? Ik snap namelijk niet helemaal goed wat ik voor m'n €18,- inschrijfgeld mag insturen. Er zijn 4 sections en per sectie mag iedere fotograaf max. 4 beelden insturen, en verder staat er 'ENTRY FEE 18 Eur. for all 4 sections' Bedoelen ze nu 4x4 foto's of 1 in elke sectie (dus 4) en volgende 4 opnieuw betalen en dat max 4x? Vind het een beetje vaag omschreven en zonder een account aan te maken kom ik er niet achter, of ik moet de organisator gaan mailen (op wat lijkt z'n privé gmail ...), dan vraag ik het eerst hier even

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lees ik het dus ook, maar doordat de melding max 4 foto's per sectie en de melding €18 for all 4 sections een eins uit elkaar staan begon ik toch te twijfelen. Weet je wat, ik ga gewoon eens kijken of ik 4 geschikte foto's voor elk van de 4 secties heb en dan weet ik het zeker ...

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn zogenaamde FIAP fotowedstrijden. Oftewel de wereld amateur fotobond wedstrijden (Federation International Amateur Photography). Er zijn heeeeel veel van dit soort wedstrijden. Je kunt inderdaad in elke categorie 4 foto's insturen. Je betaalt totaal €18,- ook als je niet in alle categorieën instuurt. Ik stuur zelf bijvoorbeeld nooit in voor straat of natuur, omdat dit niet mijn specialiteit is. Je kunt onderscheidingen winnen en acceptaties. Als je genoeg acceptaties heb behaald, dan kun je uiteindelijk de titel AFIAP verkrijgen (Artist-FIAP) Dit kun je nog met meerdere titels uitbreiden. Kost wel veel tijd en ook geld om dit te behalen, maar zeker erg leuk om aan mee te doen. Neem eens een kijkje op: https://www.fiap.net/en voor meer informatie.

aangepast door renekuipers
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...