Ga naar inhoud

HDR export


emiel

Aanbevolen berichten

Ik heb foto's nabewerkt in lightroom (nieuwste versie, Mac), en gebruikgemaakt van de HDR 'knop' in het tabblad ontwikkelen/standaard. Het HDR effect is echter niet zichtbaar in het bibliotheek tabblad en ook niet na exporteren in jpg. Het aanvinken van 'HDR uitvoer' bij geopend tabblad exporteren helpt niet en ook niet als ik lightroom/voorkeuren/voorinstelling/standaard HDR aanvink.

Heeft iemand een idee hoe de HDR export wel overkomt in geëxporteerde jpg bestanden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp ik dat de aanpassing op de fotos die jij van het HDR vinkje voorziet in het standaard paneel van ontwikkel pagina ook in de biblioteekpagina terugziet en ook in een jpg export terugziet (op een mac?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-5-2024 om 12:45, Gietjedo zei:

Beste Emiel,

Huidige Forumleden zien graag gebeuren dat je je eerst voorstelt. Dat kun je doen op deze pagina: https://forum.zoom.nl/forum/42-even-voorstellen/

Er is genoeg deskundigheid op dit Forum. Dus de kans dat jouw vraag wordt beantwoord is groot. 

 

Niet alle forumleden ...

 

Mijn portfolio kan je vinden op www.lievenlens.be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met het HDR effect. Een goede HDR oogt natuurlijk. Je oog heeft een groter dynamisch bereik en dat probeer je met HDR te benaderen. 
Ik vermoed dat je eerder doelt op een "overtrokken HDR effect" zoals je dat een aantal jaren geleden meer zag. 
Misschien kun je een link naar een foto met het HDR effect zoals jij bedoeld hier plaatsen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...