Ga naar inhoud

Foto's uploaden op Zoom lukt niet?


Ingridgb

Aanbevolen berichten

Ik heb al een paar pogingen gedaan om een foto te uploaden op Zoom, maar ondanks dat er op de foto de melding staat, dat de foto geüpload wordt, krijg ik aan de rechterkant een melding in het rood dat er een fout bij het uploaden is opgetreden.

Hebben meer mensen hier last van?

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ingridgb zei:

Ik heb al een paar pogingen gedaan om een foto te uploaden op Zoom, maar ondanks dat er op de foto de melding staat, dat de foto geüpload wordt, krijg ik aan de rechterkant een melding in het rood dat er een fout bij het uploaden is opgetreden.

Hebben meer mensen hier last van?

Ingrid, ik kan momenteel helemaal niet op Zoom.nl inloggen.

Onderaan in een Okerkleurige balk wordt trouwens aan gegeven dat "niet alle inlog problemen al zijn verholpen". Ik wacht dus maar rustig af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Botje zei:

Ingrid, ik kan momenteel helemaal niet op Zoom.nl inloggen.

Onderaan in een Okerkleurige balk wordt trouwens aan gegeven dat "niet alle inlog problemen al zijn verholpen". Ik wacht dus maar rustig af.

Ik kan wel inloggen en zelfs nieuwe foto's bekijken (site is wel heul traag), maar uploaden lukt dus niet.

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
12 uren geleden, Bladehans60 zei:

Hi  @Ingridgb, Ik heb zojuist een foto geupload (Uberfuut) en dat ging vlekkeloos. Zou het met je verbinding te maken hebben?

 

Nee, de verbinding was het probleem niet, want ik kon wel gewoon op het forum en op andere sites e.d.

aangepast door Ingridgb

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, leek het probleem van de week opgelost... is het nu weer raak. Weer de melding dat er "een fout is opgetreden tijdens het uploaden van de foto's". 

De tekst bij een foto aanpassen lukt ook al een hele tijd niet meer. Net plaatste ik echt maar 1x een reactie bij een foto, verschijnt de reactie 2x en de 2e reactie is dus niet meer te verwijderen... De lol gaat er zo wel een beetje van af 😕

Ik wil graag geloven dat er aan de storingen gewerkt wordt, maar pfff, het duurt allemaal wel lang. 

  • Like 1

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het geen extreem veel spam, dan is het wel heel Zoom.nl op (geheel) wit, de één kan wel inloggen, de ander maar gedeeltelijk of in het geheel niet. (zoals ik)

Wat is er aan de hand op de technische afdeling van Zoom.nl ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Botje zei:

Is het geen extreem veel spam, dan is het wel heel Zoom.nl op (geheel) wit, de één kan wel inloggen, de ander maar gedeeltelijk of in het geheel niet. (zoals ik)

Wat is er aan de hand op de technische afdeling van Zoom.nl ? 

Inloggen lukt bij mij dan weer wel, al ben ik mijn profielfoto kwijt bij mijn account. Gek genoeg zie ik de profielfoto wel als ik op de foto van iemand anders reageer. Ik begin er een beetje moedeloos van te worden... Zou wel fijn (en netjes) zijn als de moderators e.d. van Zoom eens iets laten weten.

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste allemaal,

We zijn er hard aan bezig. Er zijn na de update meer (en lastigere) problemen opgetreden dan we hadden verwacht. Daarom kost het ons ook meer tijd om er een oplossing voor te vinden. We herkennen de fouten die jullie hier omschrijven, zoals de 500-error / wit scherm en het niet kunnen verwijderen van foto's of reacties, en het verdwenen zijn van de profielfoto. Het back-end-systeem van het forum en zoomacademy.nl en zoom.nl staan los van elkaar, dus op zoomacademy en het forum zouden geen inlogproblemen moeten zijn. We hopen dat jullie nog even geduld hebben terwijl we uitzoeken waar de problemen precies liggen en hier een oplossing voor vinden. 

Groeten, Theske, Redactie Zoom.nl  

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, theskeslijkerman zei:

Beste allemaal,

We zijn er hard aan bezig. Er zijn na de update meer (en lastigere) problemen opgetreden dan we hadden verwacht. Daarom kost het ons ook meer tijd om er een oplossing voor te vinden. We herkennen de fouten die jullie hier omschrijven, zoals de 500-error / wit scherm en het niet kunnen verwijderen van foto's of reacties, en het verdwenen zijn van de profielfoto. Het back-end-systeem van het forum en zoomacademy.nl en zoom.nl staan los van elkaar, dus op zoomacademy en het forum zouden geen inlogproblemen moeten zijn. We hopen dat jullie nog even geduld hebben terwijl we uitzoeken waar de problemen precies liggen en hier een oplossing voor vinden. 

Groeten, Theske, Redactie Zoom.nl  

Dank voor de update, Theske 🙂 Inloggen op het forum is inderdaad geen probleem (bij mij iig niet).

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

@theskeslijkerman Dank voor je bericht. Vertel svp vaker over wat er allemaal aan de hand is, want nu krijgen we als gebruikers (die al jullie werk niet zien) toch de indruk dat het gewoon een grote puinhoop is....

Nog een dingetje: op de galerij ofwel de hoofdsite kan ik plotseling mijn reacties niet meer bewerken, terwijl ik toch graag een spelfout zou corrigeren... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Problem solved!

Nota aan de anderen: let op de woorden, die je gebruikt in je omschrijving en tags. Bij mijn foto, die niet geüpload kon worden, stond nl. "c apsulevormig" en na overleg via de mail bleek, dat ze het woord "c apsule" aan de filters hadden toegevoegd. Ik heb dat woord veranderd en toen lukte het uploaden wel. 

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vraagt wel creatief denken en taalgevoel. Waarom zit deze term in een spamfilter? In dit geval veronderstel ik omdat het in Engelstalige spam berichten over pillen nogal eens over capsules gaat.

Ik ben voor alles dat spam tegen gaat, maar ben bang dat hier het einde zoek is. Voor je het weet kunnen mensen met de voornaam Dick niets meer posten...

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
20 minuten geleden, PeterKosterHT zei:

Dit vraagt wel creatief denken en taalgevoel. Waarom zit deze term in een spamfilter? In dit geval veronderstel ik omdat het in Engelstalige spam berichten over pillen nogal eens over capsules gaat.

Ik ben voor alles dat spam tegen gaat, maar ben bang dat hier het einde zoek is. Voor je het weet kunnen mensen met de voornaam Dick niets meer posten...

Het woord zit in het filter, omdat dit een woord is dat veel met de pillen samenhangt.

Ik kan me voorstellen dat het best een puzzel is om te kijken welke woorden je opneemt in de filters om de spam te voorkomen. Op het moment zie ik geen spam. 

aangepast door Ingridgb

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jullie problemen tegenkomen met het posten van foto's omdat je een bepaald woord in de omschrijving wel zou willen gebruiken en hij daarop blijft hangen, meld het dan gewoon even. Dan kunnen we daar t.z.t. naar kijken. Op dit moment voorkomt het gewoon een héle hoop spam door deze blacklist van woorden te gebruiken, omdat een hoop spammers niet door de captcha worden tegengehouden. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...