Ga naar inhoud

Ik weet het niet hoor, maar is dit forum momenteel gehackt?


Botje

Aanbevolen berichten

ik weet niet of mijn bericht blijft staan, maar ik ga mijn account verwijderen hier. 

Ik zie jullie aan de andere kant. Jammer dat niet iemand van zoom zelf niet reageert en de situatie uitlegt. 

 

  • Like 1

goodbye

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, darka zei:

ik weet niet of mijn bericht blijft staan, maar ik ga mijn account verwijderen hier. 

Ik zie jullie aan de andere kant. Jammer dat niet iemand van zoom zelf niet reageert en de situatie uitlegt. 

 

Zonde inderdaad, ik blijf het hier toch nog even afkijken maar het moet zo niet te lang doorgaan ...

Enne ik heb je al gespot aan de andere kant

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al een paar dagen bezig om mij te registreren bij dat forum, ik weet niet wat ik fout doe, ik krijg geen reactie in mijn mailbox. en wat moet ik doen "Neem contact op met de beheerder" als ik die niet kan vinden?

By the way dat forum ziet er wel gelikt uit hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
44 minuten geleden, Botje zei:

Ik ben al een paar dagen bezig om mij te registreren bij dat forum, ik weet niet wat ik fout doe, ik krijg geen reactie in mijn mailbox. en wat moet ik doen "Neem contact op met de beheerder" als ik die niet kan vinden?

By the way dat forum ziet er wel gelikt uit hoor.

Bij darka werkte een ander mailadres ingeven ... maar ik zal eens gaan snuffelen 

Ik heb je vraag maar gewoon ginds gepost in 'Help' want ik zie zo ook even niet waar je zoiets kunt melden 

aangepast door Stefanie71
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Stefanie71 zei:

'Nadat alle velden zijn ingevuld en op het eind een code is ingevuld retawretaw krijgje een email van de beheerder.
Die kan in de spambox zijn beland.'

Zou dat het zijn misschien ...

Stefanie, Nu begrijp ik er niets meer van, ik kan nog steeds niet inloggen/registreren, mijn gebruikersnaam blijkt nu bezet te zijn, ook staat de keuze voor een wachtwoord op slot, en er zit niets in mijn spam-box

Maar ik kan nu wel in het "forum", help, en hulp komen en daar alles lezen, inclusief de moeite welk jij daar voor mij gedaan hebt, nog bedankt daar voor, maar ik kan dus nog niet reageren omdat ik niet geregistreerd  ben.

Wel ben ik nieuwsgierig om die andere Botje op dat forum te ontmoeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Botje zei:

Stefanie, Nu begrijp ik er niets meer van, ik kan nog steeds niet inloggen/registreren, mijn gebruikersnaam blijkt nu bezet te zijn, ook staat de keuze voor een wachtwoord op slot, en er zit niets in mijn spam-box

Maar ik kan nu wel in het "forum", help, en hulp komen en daar alles lezen, inclusief de moeite welk jij daar voor mij gedaan hebt, nog bedankt daar voor, maar ik kan dus nog niet reageren omdat ik niet geregistreerd  ben.

Wel ben ik nieuwsgierig om die andere Botje op dat forum te ontmoeten.

Dan denk ik toch dat je ergens een bevestigingsmail hebt moeten zitten, alle mappen maar eens nakijken en anders de wachtwoord reset 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat jij die andere botje zelf bent, en dat dus je aanmelding met die naam daar ergens in de galaxy rondzwerft

Zelfde reden dat ik daar Darka heb aangemeld, met emailadres dat niks gaf. dus nu maar darkaphotography met ander email adres. Darka is dus aangemeld, maar nooit bevestigd. 

Waarom ik mijn aanmelding niet in mn spambox vind is mij onduidelijk

goodbye

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Heb je ook geen andere mappen waar ie automatisch ingegooid kan zijn? Bij mij kwam ie terecht in een map social media...

Nee, alleen een map "reclame", maar daar zit het ook niet in. Komt waarschijnlijk nog wel. 

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Ingridgb zei:

Nog steeds geen toegang… Zijn er meer mensen die bij Photodrome een account met een gmail-adres hebben aangemaakt? Kan daar het probleem misschien in zitten?

Bij mij is het ook nog steeds niet gelukt,

Ik heb mijn eigen email adres van mijn eigen domein gebruikt,

een nieuw wachtwoord aanmaken wil ook niet, daar mijn gebruikersnaam al in gebruik is.

ook heb ik inmiddels al 2 keer een mail gestuurd naar mail@photodrome.nl. echter op beide mails heb ik nog geen respons gehad

men zou bijna de moed gaan verliezen.😫

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Als je geen gebruikers met gmail wilt, sluit je wel heel veel mensen uit. Lijkt me dus niet dat daar het probleem in zit. Loop al je mailmappen inclusief de prullenbak nog eens na of daar echt niets in zit.

Al eenpaar keer alle mappen gecheckt, maar geen bevestiging 😕 Kan me ook niet voorstellen dat het aan mijn g-mail-adres ligt. Misschien v8nden ze het apart dat ze “ineens” zoveel nieuwe aanmeldingen krijgen, haha. Of ze zijn met meivakantie haha

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moderatoren zijn zeer actief, dus aan de vakantie ligt het niet. Bovendien worden die mailtjes waarin je je account moet activeren automatisch gegenereerd, weet ik nog uit de tijd dat ik zelf een website had. En ik zie dat behalve ondergetekende de afgelopen anderhalve week in ieder geval ook Darka en Stefan Koeman  daar binnengekomen zijn, plus nog een paar mensen waarvan de naam mij zo snel even geen belletje doet rinkelen.
Stefanie71 heeft het probleem daar aangekaart, maar daar herkent men het niet. Als je het aanmeldformulier invult met aan het eind de code retaw retaw, en dan op aan melden oid klikt, moet je die activatiemail gewoon krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Moderatoren zijn zeer actief, dus aan de vakantie ligt het niet. Bovendien worden die mailtjes waarin je je account moet activeren automatisch gegenereerd, weet ik nog uit de tijd dat ik zelf een website had. En ik zie dat behalve ondergetekende de afgelopen anderhalve week in ieder geval ook Darka en Stefan Koeman  daar binnengekomen zijn, plus nog een paar mensen waarvan de naam mij zo snel even geen belletje doet rinkelen.
Stefanie71 heeft het probleem daar aangekaart, maar daar herkent men het niet. Als je het aanmeldformulier invult met aan het eind de code retaw retaw, en dan op aan melden oid klikt, moet je die activatiemail gewoon krijgen.

Dat retaw retaw heb ik ook braaf gedaan en op aanmelden oid geklikt. Anders heb ik nog wel een niet-g-mail-adres om me mee aan te melden. Kijken of het dan wel lukt, haha. Maar eerst even mezelf door 122 foto's van gisteren heen "worstelen" met LR 😄 

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...