Ga naar inhoud

Jos foto


Josfoto

Aanbevolen berichten

Hallo

ben van de oudere reeks dus van 1949 maar doe wel een beetje fotografie. Voor mij is het  niet de bedoeling om daar als een bezetenen aan te werken nee gewoon zodat ik er plezier uithaal. Ik gebruik gimp en faststone das alles . 

mijn website Josfotografie (webnode.be) probeer ik zo goed en kwaad mogelijk te doen.  Ik bewonder heel graag de betere foto's en heb respect voor alle fotografen.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom en ik hoop dat je plezier gaat halen uit je lidmaatschap bij ZOOM. Als een bezetene aan je foto werken hoeft denk ik niet maar soms heeft een foto toch echt wat ontwikkelwerk nodig. Als ik dan mensen hoor zeggen dat ze niet willen nabewerken denk ik soms...Had je maar wel. Er zijn toch ook een aantal zaken die echt correctie vragen. Een van de meest voorkomende volgens mij een scheve horizon. Dat stoort mij enorm 🙃 Ik heb wel heel veel respect voor de mensen die serieus bezig zijn en open staan voor verbeterpunten. Ben benieuwd naar de foto's die je gaat plaatsen.

  • Like 1

A photo a day keeps the doctor away! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 8-11-2023 om 11:10, Josfoto zei:

Hallo

ben van de oudere reeks dus van 1949 maar doe wel een beetje fotografie. Voor mij is het  niet de bedoeling om daar als een bezetenen aan te werken nee gewoon zodat ik er plezier uithaal. Ik gebruik gimp en faststone das alles . 

mijn website Josfotografie (webnode.be) probeer ik zo goed en kwaad mogelijk te doen.  Ik bewonder heel graag de betere foto's en heb respect voor alle fotografen.

Welkom!

Groet, Wilma https://zoom.nl/profiel/just4fun

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...