Ga naar inhoud

Hoi allemaal


PetraVisser

Aanbevolen berichten

Mijn naam is Petra Visser, 55 jaar jong en dol op fotograferen. Van kinds af aan altijd al in de weer met een fotocamera. Mijn eerste camera gekregen van mijn vader voor mijn achtste verjaardag, een compact cameraatje van Olympus nog heel ouderwets met rolletjes. Jaren geleden al eerder aangesloten geweest bij zoom.nl  Nu weer een nieuw account aangemaakt om te leren van anderen. Ik reis over de hele wereld en maak overal foto's van, ook veel in Nederland, met allerlei soorten camera's. Ik fotografeer met mijn oude trouwe Nikon D40x spiegelreflex maar ook met een Canon powershot sx70hs bridgecamera, een compact camera Sony Cybershot dsc wx350 en soms gewoon met m'n Samsung telefoon. 
Ik wil me graag meer gaan toeleggen op het fotograferen van mensen en het maken van portretten. Ook stillevens heb ik nog nooit gemaakt. Maar bovenal vind ik het leuk om te zien wat anderen zoal vastleggen. Heerlijk om door alle foto's te scrollen 's avonds. Ik heb in een paar dagen alweer heel veel moois gezien. Ik wens jullie allemaal veel fotoplezier! 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...