caprinz Geplaatst: 19 november Delen Geplaatst: 19 november Hallo allemaal, Ik ben Carsten, 59 jaar oud en kom uit de buurt van Keulen. Ik kom al sinds mijn jeugd aan de Noordzee en ik heb redelijk goed Nederlands leren spreken. Schrijven is wat moeilijker, dus ik gebruik google of deepl als vertaler.Wees dus niet verbaasd als mijn teksten niet zo correct zijn.๐ Mijn fotografie is van mensen, als flitser heb ik apparatuur van Bowens, Elinchrom en On Location Rollei 4s. Camera-apparatuur is ยตFT van Panasonic. Ik kijk ernaar uit om ervaringen met jullie uit te wisselen.๐ 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GinaHeynze Geplaatst: 19 november Delen Geplaatst: 19 november Welkom en veel plezier op ZOOM. Quote A photo a day keeps the doctor away!ย Website Zoomsite Flickr Instagram ย Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 19 november Delen Geplaatst: 19 november Welkom hier.ย Leuk flits materiaal heb je ๐ Nog foto's online ergens? ๐๐ Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kingcanon Geplaatst: 20 november Delen Geplaatst: 20 november Herzlich wilkommen ! Quote Herwig Vercauteren https://fotoherwig.wixsite.com/fotoherwig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
just4fun Geplaatst: 21 november Delen Geplaatst: 21 november Op 19-11-2023 om 09:58, caprinz zei: Hallo allemaal, Ik ben Carsten, 59 jaar oud en kom uit de buurt van Keulen. Ik kom al sinds mijn jeugd aan de Noordzee en ik heb redelijk goed Nederlands leren spreken. Schrijven is wat moeilijker, dus ik gebruik google of deepl als vertaler.Wees dus niet verbaasd als mijn teksten niet zo correct zijn.๐ Mijn fotografie is van mensen, als flitser heb ik apparatuur van Bowens, Elinchrom en On Location Rollei 4s. Camera-apparatuur is ยตFT van Panasonic. Ik kijk ernaar uit om ervaringen met jullie uit te wisselen.๐ Welkom! Leuk dat je ook een Camera Panasonic hebt, ik gebruik een bridge camera van Panasonic, de DC FZ82 en de Nikon D90. Ik ben benieuwd naar je foto's en wens je veel plezier op dit forum. Groet, Wilma https://zoom.nl/profiel/just4fun Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
caprinz Geplaatst: 21 november Auteur Delen Geplaatst: 21 november Hartelijk dank voor de vriendelijke ontvangst๐ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
darka Geplaatst: 22 november Delen Geplaatst: 22 november Hoi Carsten Quote Weten wanneer stil te blijven, dat is de kunst. klikkerdeklik op mijn linktree en ervaar hoe ik things see Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen