Ga naar inhoud

Leerling boswachter / beginnend fotograaf


Hans147

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn naam is Hans en ik ben een boswachter in opleiding die het fotograferen zojuist heeft ontdekt.

Voor dat ik begon als boswachter heb ik vrijwilligerswerk gedaan bij een natuurorganisatie. Hier maakte ik geregeld tijdens de werkzaamheden een foto. Deze werden door anderen beoordeeld als zeer mooi met de aantekening ''hier moet je iets mee doen''. Ik heb recentelijk een camera gekregen en heb daarbij een telelens aangeschaft. Mijn doel voor nu is het fotograferen van vogels. 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Ook van deze kant welkom hier.
Vanuit arbeidsrechtelijk standpunt roept je intro wel vragen op. Je werkgever wil graag dat je foto's maakt en stelt dus een body ter beschikking, maar niet de bijbehorende lenzen?

Beste Peter,

Ik heb ook niet gezegd dat ik de body van mijn werkgever heb gekregen😉.

Deze heb ik gekregen van een vriend en van hem heb ik de lens overgenomen. Dus ik kreeg de body erbij. Zo moet je het zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Ook van deze kant welkom hier.
Vanuit arbeidsrechtelijk standpunt roept je intro wel vragen op. Je werkgever wil graag dat je foto's maakt en stelt dus een body ter beschikking, maar niet de bijbehorende lenzen?

Allereerst ook welkom van mijn kant.  

Wat je zegt Peter, Dat vind ik dan wel weer een beetje apart.  Misschien dat daar een standaard kitlens bij zit ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...