Ga naar inhoud

Evenementen kalender


frankquax

Aanbevolen berichten

Heb iets gevonden in de buurt

De Zomer Fotofair vind plaats op 25-26 juni of 2-3 juli 2022

Deze maand is er wekelijks een update over de Fotofair en de definitieve datum.
Wij kijken al uit naar de Fotofair 2022, op …. locatie word bekend gemaakt op 25-01-2022
De negende Fotofair locatie is op ………r Eindhoven. Een locatie met veel water, strand, groen en bossen.
Deze plaats leent zich uitstekend voor de vele nieuwe en uitdagende fotomomenten. Parkeren voor de deur.
De Zomer Fotofair is hét foto-evenement van de Benelux met elk jaar weer educatieve workshops en masterclasses.


Worldfestival Parade Brunssum komt met nieuwe editie in 2022 discover the Dance.
Ook deze Parade staat garant voor internationale dansvoorstellingen in het Openluchttheater, een kleurrijke optocht, feestelijke verbroederingsavonden, dansworkshops, foodtrucks en verrassende gastoptredens. 


Van vrijdag 26 augustus t/m zondag 4 september 2022 vindt het theaterfestival Cultura Nova plaats. 
Tien dagen lang kan jong en oud zich in Heerlen en omstreken onderdompelen in beeldend theater, circus, dans, muziek, performances, workshops en lezingen. 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Historia Mundi is altijd leuk voor fotografen, locatie wisselt, ik ben een paar jaar geleden in Lommel geweest voor dit jaar staat het in Oost Vlaanderen te gebeuren (als het niet weer verzet wordt 25-26 juni 2022 prijs €10,-) kijk maar even op hun site (streepje ertussen .be erachter)

Beeldig Lommel; Internationaal levende beelden festival (18-19 juni 2022 vrij toegankelijk) jaarlijks terugkerend

Nog niet zelf geprobeerd: Elfia, 23-24 april 2022 domein kasteel De Haar (vrij prijzig (vind ik) normaal €32,90 en dan nog parkeergeld ...)

Deze staan geen van allen in de zoom agenda omdat het niet speciaal fotografie evenementen zijn maar ze zijn wel fotogeniek, lijkt mij prima om dit soort dingen onder dit kopje te verzamelen, of misschien toch een vermelding in de zoom agenda @redactiezoomnl

 

@starthier fotofair staat nu voor 2 & 3 juli 2022, op Landgoed Duynenwater in Eersel ( dat is verdorie goed te doen voor mij, als ik sportiever was zelfs op de fiets ? )

aangepast door Stefanie71
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...
Op 18-1-2022 om 15:39, hanskl zei:

Ook heeft Zoom deze pagina: www.zoom.nl/agenda

Deze link was ik naar op zoek, maar behalve dat ik hem via gewoon doorklikken op de website niet gevonden krijg is ie ook niet meer bijgewerkt, houdt zoom geen agenda meer bij? Moeten we misschien de forumleden dan wat meer porren om evenementen en expo's in het forumonderdeel hiervoor te posten ...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...