dino.bouvard Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 zijn hier ook gelische fotografen aanwezig regio Antwerpen ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
darka Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Niet direct antwoord op je oproep, maar.. gelisch?? Wat mag dat zijn? 1 Quote Weten wanneer stil te blijven, dat is de kunst. klikkerdeklik op mijn linktree en ervaar hoe ik things see Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RonnyDB Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 4 uren geleden, darka zei: Niet direct antwoord op je oproep, maar.. gelisch?? Wat mag dat zijn? In mijn geest zou dat Belgisch kunnen zijn omdat hij regio Antwerpen zoekt. 1 Quote “Welke van mijn foto's is mijn favoriet? Degene die ik morgen ga nemen.” Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vBartheld Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Google zegt dit 🤣 Gellak ligt eigenlijk een beetje tussen nagellak en gelnagels in. Het wordt ook weleens 'gelisch' genoemd. Gellak ziet eruit zoals gewone nagellak, maar is sterker, glanzender en blijft langer, gemiddeld zo'n 10-14 dagen, zitten. Gellak wordt aangebracht in verschillende lagen en telkens gehard onder een UV-lamp. 1 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefanie71 Geplaatst: 28 oktober 2022 Delen Geplaatst: 28 oktober 2022 Het zal wel toetsenbord dyslexie zijn of met dikke vingers typen, hij zal Belgische fotografen zoeken ... ja ikikke, alleen niet bepaald regio Antwerpen 1 1 Quote 📸 Zoom profiel: Stefanie71 Ook op 500px Insta en mijn eigen wixsite Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stefankoem Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Ik woon net over de grens, half uurtje van centrum Antwerpen. Ga er graag naartoe, zowel voor de stad als vanwege de coole fotolocaties in en rond Antwerpen. Quote Instagram Facebook Website Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
everwimp Geplaatst: 3 februari Delen Geplaatst: 3 februari Ik ben van de provincie Antwerpen, uit de Kempen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
svckruisem Geplaatst: 29 augustus Delen Geplaatst: 29 augustus Regio Vlaamse Ardennen... Quote https://zoom.nl/profiel/svckruisem Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RonnyDB Geplaatst: 1 september Delen Geplaatst: 1 september Op 22-10-2022 om 12:05, dino.bouvard zei: zijn hier ook gelische fotografen aanwezig regio Antwerpen ? Hij reageert er niet op maar Ik denk dat hier de stad Geel bedoeld wordt. Geel is een stad in de Belgische provincie Antwerpen. Geel telt ruim 40.000 inwoners, die Gelenaars worden genoemd. 2 Quote “Welke van mijn foto's is mijn favoriet? Degene die ik morgen ga nemen.” Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen