Ga naar inhoud

Belgen


dino.bouvard

Aanbevolen berichten

Google zegt dit ?

Gellak ligt eigenlijk een beetje tussen nagellak en gelnagels in. Het wordt ook weleens 'gelisch' genoemd. Gellak ziet eruit zoals gewone nagellak, maar is sterker, glanzender en blijft langer, gemiddeld zo'n 10-14 dagen, zitten. Gellak wordt aangebracht in verschillende lagen en telkens gehard onder een UV-lamp.

  • Like 1
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 6 maanden later...
Op 22-10-2022 om 12:05, dino.bouvard zei:

zijn hier ook gelische fotografen aanwezig regio Antwerpen ?

Hij reageert er niet op maar Ik denk dat hier de stad Geel bedoeld wordt.

Geel is een stad in de Belgische provincie Antwerpen. Geel telt ruim 40.000 inwoners, die Gelenaars worden genoemd.

  • Like 2

“Welke van mijn foto's is mijn favoriet? Degene die ik morgen ga nemen.”

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
1 uur geleden, GinaHeynze zei:

Helemaal geen reactie meer van deze meneer? Ik heb nog nooit iemand mensen uit Geel gelish horen noemen maar...Ik kom uit Zeeuws Vlaanderen en ben ook nogal op de regio Antwerpen georiënteerd. Ik organiseer ook regelmatig uitstappen in de regio.

Hij vraagt ook regio Antwerpen in dezelfde zin en heeft dat gelisch niet verder toegelicht. Ik kom uit B-Limburg en bij mijn weten zijn mensen uit Geel Gelenaars ...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

@svckruisem

Station Antwerpen: je hebt toestemming nodig zodra je een statief gaat opstellen om te fotograferen (is volgens mij een algemene regel van de NMB)

Fotoreportages in Antwerpen-Centraal | NMBS (belgiantrain.be)
Aanvraag film- of fototoelating stations en treinen | NMBS (belgiantrain.be)

aangepast door in2lapland
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, in2lapland zei:

@svckruisem

Station Antwerpen: je hebt toestemming nodig zodra je een statief gaat opstellen om te fotograferen (is volgens mij een algemene regel van de NMB)

Fotoreportages in Antwerpen-Centraal | NMBS (belgiantrain.be)
Aanvraag film- of fototoelating stations en treinen | NMBS (belgiantrain.be)

Hey bedankt voor je reactie !

We kunnen ermee verder zal ze eens contacteren 👍

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Vanaf moment dat je een statief gebruikt moet je inderdaad een toelating hebben (dit geldt trouwens voor alle Belgische stations, ook Guillemins-Luik bijvoorbeeld). Normaal mag je er alleen foto's maken met toelating. Maak je foto's zonder statief zal het echter heel dikwijls oogluikend worden toegestaan.

In het verleden maakte ik er foto's met statief en werd ik ook gecontroleerd (ik had wel voorafgaandelijk de toelating aangevraagd en gekregen).

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, kingcanon zei:

Vanaf moment dat je een statief gebruikt moet je inderdaad een toelating hebben (dit geldt trouwens voor alle Belgische stations, ook Guillemins-Luik bijvoorbeeld). Normaal mag je er alleen foto's maken met toelating. Maak je foto's zonder statief zal het echter heel dikwijls oogluikend worden toegestaan.

In het verleden maakte ik er foto's met statief en werd ik ook gecontroleerd (ik had wel voorafgaandelijk de toelating aangevraagd en gekregen).

Bedankt voor je reactie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...