Ga naar inhoud

Wat vind jij: is AI fotografie ook fotografie?

redactiezoomnl
 Delen

Wat vind jij van AI fotografie?  

20 leden hebben gestemd

1. 1. Stelling: AI fotografie is ook fotografie.

• Ja
      1
    • Nee
      19

Aanbevolen berichten

Het komt al naar Photoshop. Achtergrond gemaakt met het Neural Filter Achtergrond maker in Photoshop Beta. Door het ingeven van tekst kan je een achtergrond maken. 1e is origineel, achtergrond bij 2 en 3 gemaakt via AI.  

Portret Pop.jpg

Portret Pop2.jpg

Portret Pop23jpg.jpg

• Like 1

Groet, Jan
Instagram: lenjan
Zoomprofiel: lenjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Lenjan zei:

Het komt al naar Photoshop. Achtergrond gemaakt met het Neural Filter Achtergrond maker in Photoshop Beta. Door het ingeven van tekst kan je een achtergrond maken. 1e is origineel, achtergrond bij 2 en 3 gemaakt via AI.  

Adobe is zelf ook volop bezig met AI inderdaad, behalve het AI wat al langzaam in PS sluipt hebben ze nu een beta versie Firefly uit wat hun kijk op tekst to image AI is. Ik heb er filmpjes van gezien, ziet er interessant uit. Heb ingetekend maar er is blijkbaar een wachtlijst ...

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Mijn mond valt toch nu en dan open van wat er mogelijk is me het nieuwe Generatief vullen gereedschap in Photoshop Beta. Van een liggende naar een staande foto. Onderkant gegenereerd door AI.

Je kan je vanaf nu echt gaan afvragen wat is origineel en wat is toegevoegd door AI

_E3A5786.jpg

_E3A5786B.jpg

• Like 2

Groet, Jan
Instagram: lenjan
Zoomprofiel: lenjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat die (bas-)gitaar in werkelijkheid een luchtgitaar is:classic_biggrin:

Maar ik heb al wel een nuttige toepassing bedacht. Bij ons zijn  ze bang dat de damherten na meer dan 100 jaar weg moeten uit het park. Iemand heeft al geopperd er dan maar alpaca's neer te zetten, dat mag wel. Dus is het een idee om een foto van die herten in het park te maken, de herten weg te shoppen en photoshop er alpaca's in te laten plakken. Voor het maximale effect moet ik dat wellicht op 1 april doen. Bijschrift: de herten zijn al weg, maar niet getreurd. Denk dat het dan heel druk wordt in het park.:classic_tongue:

• Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...