Ga naar inhoud

Nienke | Fotograaf in Enkhuizen


NienkeWuring

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, het eerste voorstel rondje leek niet gelukt dus bij deze nog eens.

Ik ben Nienke, in mijn vrije tijd fotograaf in de regio West Friesland. Ik denk al enkele maanden om mijn fotografie weer een plekje te geven, mocht je het leuk vinden om te kijken naar mijn fotografie kun je deze vinden op mijn website www.sharpfocus.nl . De website is nog niet perfect (zelf gemaakt). 2007-2010 heb ik de fotovakschool met goed gevolg afgerond in architectuur en 360 graden panorama fotografie. Nu wil ik mijn fotografie weer een nieuwe richting gaan geven... portret. Ik heb er enorm zin in

mvg Nienke | Fotograaf in Enkhuizen

  • Like 4

Meer van mijn beelden zien? Zie sharpfocus.nl | Fotograaf in Enkhuizen Noord Holland

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom. Zoveel mensen, zoveel wensen. 

Ik zou als tip aangeven. Stap van gratis af. Voor jezelf, voor je modellen, voor je collega's, zodat iedereen je serieus neemt. 

Maar, je hoeft natuurlijk niks met aangereikte tips te doen. 

  • Like 1

Be the writer of your own story

My linktree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Peter, dank je wel, ik pas die D straks even aan. Dank je wel,    website: GSM liggend is nog niet goed mankeert nog iets aan de CSS
Ik denk ook nog aan een nieuwspagina waarop ik de actuele dingen neer ga zetten.

Hi Darka, ik dacht wanneer ik gratis doe dat ik dan even een portret pagina in elkaar kan draaien en niet er een te grote klus van te maken. Bedankt voor de tip, ik ga er zeker over nadenken, misschien moet ik gratis niet verwoorden op de site maar voor de eerste persoonlijk bespreken. Vanmiddag zat ik bijvoorbeeld te denken mensen op straat aan te gaan spreken, om ze evt te vragen om model te willen staan binnenkort.
Dan kan ik een mooie mix maken van jong naar oud en meters gaan maken.

mvg Nienke

 

  • Like 2

Meer van mijn beelden zien? Zie sharpfocus.nl | Fotograaf in Enkhuizen Noord Holland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat je mee doet Nienke.

Jouw website laat heel mooie foto's zien met hier en daar ook nog tips of bijzonderheden. 

Je hebt geprobeerd in jouw handtekening onder forumberichten een link op te nemen naar jouw website, maar die werkt niet. Kijk er nog eens naar, met jouw ervaring met websites moet het vast lukken om het werkend te krijgen ?

Ga je ook actief worden op https://zoom.nl/profiel/nienkewuring ?

  • Like 1

 

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Gietjedo,

Dank je wel, er komt een update aan en dan wordt de site nog wat anders. Allereerst ben ik nu alles aan het updaten zowel visueel als tekstueel beter is. Zodra al die pagina's staan ga ik zorgen voor nog wat meer tips althans zoals ik dingen ervaar of heb geleerd destijds. Ik ga ook nog een nieuwe test doen met waterdruppel fotografie met reportageflitsers ipv studioflitsers, hier verwacht ik nog wat meer van als wat ik daarmee had bereikt.
Handtekening heb ik zojuist aangepast, dank je wel voor de tip!

Groetjes Nienke

  • Like 1

Meer van mijn beelden zien? Zie sharpfocus.nl | Fotograaf in Enkhuizen Noord Holland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...