KeesKr Geplaatst: 20 maart Delen Geplaatst: 20 maart Hoi. Ik ben Kees en kom uit Harderwijk. Ik doe m.n. aan vogel- en macrofotografie. En dan specifiek ook aan extreem macro (met microscoop objectieven). Ik ben Canon georiënteerd en heb een R7 voor vogelfotografie en een 80D voor de macrofotografie. 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adjederoos Geplaatst: 20 maart Delen Geplaatst: 20 maart Welkom Kees, Waarom de 80D voor macrofotografie ? Dat zou de R7 toch ook goed kunnen ? mvg Ad Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KeesKr Geplaatst: 20 maart Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 30 minuten geleden, Adjederoos zei: Welkom Kees, Waarom de 80D voor macrofotografie ? Dat zou de R7 toch ook goed kunnen ? mvg Ad Ik heb een speciaal studiootje ingericht voor macro. Dit steeds weer afbreken en ombouwen is zo wat. Daarnaast wil ik een kantelbaar schermpje voor die macro studio. Die zat niet op de 7DII en heb toen een tweede camera aangeschaft. Nu op de R7 zit er wel 1. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ko3ntje Geplaatst: 20 maart Delen Geplaatst: 20 maart Van harte welkom hier 😉 1 Quote ----------------------------------------------------- "A camera is a save button for the mind's eye" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adjederoos Geplaatst: 20 maart Delen Geplaatst: 20 maart 12 minuten geleden, KeesKr zei: Ik heb een speciaal studiootje ingericht voor macro. Dit steeds weer afbreken en ombouwen is zo wat. Daarnaast wil ik een kantelbaar schermpje voor die macro studio. Die zat niet op de 7DII en heb toen een tweede camera aangeschaft. Nu op de R7 zit er wel 1. Dat verklaard het gebruik van de 80D, handig om dan de 80D te blijven gebruiken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
darka Geplaatst: 20 maart Delen Geplaatst: 20 maart welkom. Klapscherm dat mis ik inderdaad ontzettend. Ik mag graag plat op mn buik over het water, watervogels fotograferen. Zo'n schermpje is dan erg handig. Maar ik ruil mn fullframes er niet voor in. 2 Quote Weten wanneer stil te blijven, dat is de kunst. klikkerdeklik op mijn linktree en ervaar hoe ik things see Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerard-20 Geplaatst: 21 maart Delen Geplaatst: 21 maart Welkom. Ik neem aan dat je nog wel eens naar de Harderbroek toe gaat voor de vogels. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KeesKr Geplaatst: 21 maart Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 1 uur terug, gerard-20 zei: Welkom. Ik neem aan dat je nog wel eens naar de Harderbroek toe gaat voor de vogels. Ja, daar kom ik regelmatig 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NienkeWuring Geplaatst: 26 maart Delen Geplaatst: 26 maart Van harte welkom 🙂 1 Quote Meer van mijn beelden zien? Zie sharpfocus.nl | Fotograaf in Enkhuizen Noord Holland Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alfred Geplaatst: 30 maart Delen Geplaatst: 30 maart Welkom hier Quote Nikon https://instagram.com/alfredbekerfotografie?igshid=YmMyMTA2M2Y= https://instagram.com/alfredbeker59/ http://instagram.com/alfred.beker.79/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gietjedo Geplaatst: 30 maart Delen Geplaatst: 30 maart Leuk dat je hier mee doet Kees. De R7 kun je buiten heel goed gebruiken bij macro fotografie, maar in de studio kan ook voordelen inhouden. Ben je bekend met de eigenschap van de R7 dat je focus-stack montage in de camera kunt laten doen? Op Youtube is deze video te vinden van Pieter Dhaeze: EOS R7 | Focus Stack montage in-camera (Dutch) 1 Quote Kijk op zoom.nl: gietjedo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PeterKosterHT Geplaatst: 30 maart Delen Geplaatst: 30 maart Ook van deze kant welkom! Quote Mijn pagina op Zoom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KeesKr Geplaatst: 30 maart Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 3 uren geleden, Gietjedo zei: Leuk dat je hier mee doet Kees. De R7 kun je buiten heel goed gebruiken bij macro fotografie, maar in de studio kan ook voordelen inhouden. Ben je bekend met de eigenschap van de R7 dat je focus-stack montage in de camera kunt laten doen? Op Youtube is deze video te vinden van Pieter Dhaeze: EOS R7 | Focus Stack montage in-camera (Dutch) Ja heb ik gezien. Ik ga dat nog uitproberen. Ik heb daar voor binnen een auto rail voor. Maar voor buiten zeker een optie. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen