Ga naar inhoud

Ik kan niet inloggen


vBartheld

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

Is er iets aan de hand met inloggen? Ik kan niet inloggen op de Zoom-site (logischerwijs wel op het forum). Wanneer ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoer wordt er aangegeven dat er iets mis gaat. Bij 'wachtwoord vergeten' wordt aangegeven dat mijn gebruikersnaam niet bestaat, terwijl ik mijn profiel gewoon vind als ik https://zoom.nl/profiel/vbartheld intoets. Dus mijn gebruikersnaam bestaat wel.

Help?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vraagjes over deze vraag 😃

Heeft iemand al de oorzaak gevonden?

Als je je aanmeldt voor het forum, heb je dan automatisch een Zoom account, of moet je dat apart aanmaken?

Registreren en aanmelden werkt bij mij niet, krijg dan een melding dat die sites niet bestaan. 

Ik probeer vanaf het buitenland in te loggen (of een nieuw account te maken), maar gebruik een VPN naar NL.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Capta krijg ik niet eens, gewoon een melding dat de website niet bestaat.

Heb inmiddels de redactie een mail gestuurd, eens kijken wat daaruit komt.

Ik zag de belachelijke spam ook al inderdaad. Vraag me toch af wat voor een idioten daar achter steken.

Ieder weldenkend mens weet dat je daar nergens op moet klikken en toch nemen ze de moeite om een account aan te maken en beginnen dan in actieve topics te spamen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok nu is er wat vreemds gebeurd

Ik heb eerst maar eens mijn vader gevraagd of hij op de inlog pagina kon komen (hij woont in NL).

Dat lukte, dus toen ben ik begonnen met meerdere VPN`S te testen.

Nord VPN gaf me ook toegang tot de inlog pagina (wel eerst na 5x refreshen)

Ik probeerde mij in te loggen met mijn email wat ik een paar weken geleden gebruikt heb om hier, op het forum, een account aan te maken.

Telkens de melding PWD niet goed $%/§$$§/&!!

Goed dan maar PWD reset link geklikt en een nieuwe aangemaakt.

Kom op de site Zoom.nl en log daar in (niet op het forum)

Succes (dacht ik) ik blij op website en toen viel mij iets op.

mmmm de avatar ziet er anders uit. Wacht eens even dat is de avatar als ik nog met Canon in de weer was op een 50D.

Verdraaid dit is mijn oude account van jaren geleden ???

Maar een paar weken terug kreeg ik de melding (bij forum log in) dat dit email adres niet bekend was??

Ok nu heb ik dus ineens 2 accounts op 1 email adres.

1 voor het forum en 1 voor zoom.nl.

Zucht..............

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, hans_zoomredactie zei:

Bart en Hansika, was het jullie gelukt? Zo niet, stuur dan even een mail naar redactie@zoom.nl, dan houden we via die weg even contact.

Hallo Hans,

Waarom heten er hier zoveel Hans? 😀

 

Ik heb mailcontact gehad met klantenservice@reshift.nl deze kwamen niet echt met oplossingen.

Sorry voor de kritiek, maar toen ik hun reactie las, kreeg ik de indruk dat ze mijn email niet gelezen hadden of het niet begrepen.

Zelf al enig succes gehad met die info die ik eerder schreef.

Was erin met mijn telefoon.

Toch de website werkt niet zo optimaal op mijn Iphone.

Ga vanavond, op mijn laptop, het nog een keer met VPN proberen.

Laat wel weten of dat lukt. 

 

Hartelijk dank voor je reactie.

 

Hans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, hans_zoomredactie zei:

Bart en Hansika, was het jullie gelukt? Zo niet, stuur dan even een mail naar redactie@zoom.nl, dan houden we via die weg even contact.

Hallo Hans,

 

Goed ik ben nu via VPN op de site.

Kan geen enkele foto uploaden.

Dit omdat als ik 10 foto's selecteer en netjes titel en beschrijving invul met alle andere verplichte velden, alles na klik op upload foto's gewist wordt en er een melding komt dat sommige velden verplicht zijn. Dit terwijl ik die ingevuld heb.

Ik geef het langzaam op.

De site is heel slecht.

Misschien moet ik maar eens gaan spammen, want dat werkt goed hier.

Sorry grapje.

 

mvg,

 

Hans.

aangepast door Hansika 1968
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zegt 10 foto's tegelijk, heb je ook al eens 1 voor 1 geprobeerd? 

Aan de spam wordt gewerkt (van 2 kanten ... grapje) dus mogelijks dat daarmee ook wat andere functies er tijdelijk even uit liggen, geef niet op! Ik zag dat je het rechtstreekse lijntje (mailadres) voor de hulplijn hebt doorgekregen dus als je daar in detail aangeeft wat waar precies fout gaat (evt wat screenshots erbij) dan zullen ze hun best doen om het zo snel mogelijk op te lossen

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Stefanie71 zei:

Je zegt 10 foto's tegelijk, heb je ook al eens 1 voor 1 geprobeerd? 

Aan de spam wordt gewerkt (van 2 kanten ... grapje) dus mogelijks dat daarmee ook wat andere functies er tijdelijk even uit liggen, geef niet op! Ik zag dat je het rechtstreekse lijntje (mailadres) voor de hulplijn hebt doorgekregen dus als je daar in detail aangeeft wat waar precies fout gaat (evt wat screenshots erbij) dan zullen ze hun best doen om het zo snel mogelijk op te lossen

Hallo Stefanie,

 

Ja ik heb het ook met 1 foto geprobeert.

Had ook screenshot naar klantenservice gestuurd.

Echt het blijft nu stil.

Ik wacht maar af nu of nog wat komt.

Ik heb van mijn kant alles geprobeerd.

Dank voor je tips.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tip van de redactie gekregen.

Hartelijk dank daarvoor.

Ik had voor iedere foto apart een beschrijving moeten toevoegen.

Ik ging ervan uit als men 10 foto`s tegelijkertijd upload 1 beschrijving voor alle gold.

Nu snap ik waarom 1 foto lukte.

Tja beetje teveel op facebook gespeeld waarschijnlijk 🤩 waar ik, tot nu toe; alleen maar mijn plaatjes poste.

En een beetje op een website, maar die is gratis en dus zeer beperkt.

Goed, alle gekheid op een stokje.

Ga het vanavond na mijn werk eens proberen.

Hoop dat andere ook geholpen zijn met deze informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...