Ga naar inhoud

Introductie


BoudoirbyChewy

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag een Zoomer (zonder geluid).

Het leek me wel zo netjes om het voorstel om mezelf voor te stellen aan te nemen.

Mijn naam is Andrew... maar ik sta beter bekend als Chewy, en zo ga ik dan ook het liefst door het leven 🙂.

De naam Chewy is mij gegeven door mijn Highland Games team tijdens een games ergens in 2015, ik moet toen blijkbaar het geluid van Chewbacca hebben gemaakt, en sindsdien ben ik Chewy.

Chewy is een prettig gestoorde dertiger met twee exemplaren van kinderen met het mannelijk geslacht en ik ben trotse eigenaar word kort gehouden door mijn prachtige vrouw.

Sinds vorig decennia ben ik verliefd geworden op fotografie, na veel zoeken en vloeken ben ik uiteindelijk bij boudoir fotografie terecht gekomen, dezerdagen heb ik nog maar weinig grenzen aangezien ik samenwerkingen heb aangenomen met dames die zich volledig laten zien op websites als suicidegirls en onlyfans.

Allemaal best leuk en vaak ook wel lachen om mee te maken, maar het meest geniet ik van die net iets artistiekere en mysterieuze foto's.

Ik hoop dat mijn profiel in smaak valt en hopelijk kan ik nog veel leren van anderen en wie weet ontstaan er samen- en/of medewerkingen 🙂

 

Met enorm vriendelijke en lieve groetjes, Chewy!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom dan zonder geluid 😉

al ben ik wel nieuwschierig naar het chewbacca geluid hahahah.

maar heel veel plezier met je fotografie en heb je al ergens wat online staan?

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...