Ga naar inhoud

Het gaat steeds verder achteruit met dit forum


Aanbevolen berichten

Jammer, jammer, jammer. 😮‍💨 Het leek even opgelost maar helaas de tsunami aan spam en nepaccounts blijft maar doorgaan. Tegelijkertijd zie ik de activiteit van serieuze gebruikers afnemen. Geen nieuwe items, geen nieuwe vragen en geen discussies. En daardoor dus ook minder wisselwerking. Logisch dat het op deze manier doodbloed en erg spijtig dat de beheerders van het forum de overvloed aan spam en nepaccounts niet onder controle krijgen. Het gevolg laat zich raden. Steeds minder activiteit en steeds meer mensen die Zoom.nl de rug toedraaien.

Het forum laat ik dan ook maar voor gezien en het is niet ondenkbaar dat, dat ook gaat gebeuren bij de foto's op de site. 😒

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Malaga Rene zei:

Ojee heb mij net aangemeld 😳

Hallo Malaga Rene,  niet iedereen is gestopt hoor. Zelf was ik enige tijd minder actief, maar nam ik wel regelmatig een kijkje op dit forum. Het is een goede gewoonte dat je als nieuwe gebruiker jezelf ook voorstelt, zie ik je daar binnenkort terug?

  • Like 2

 

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, GinaHeynze zei:

Het is niet alleen op dit forum. Fora lijken een beetje uit de tijd. Ook op de ZOOM voor foto's vind ik het er niet op vooruit gaan. Serieuze feedback wordt er nauwelijks nog gegeven en als je dat wel doet wordt het je niet in dank afgenomen.

laat staan de fotos die af en toe geplaatst worden. 

 

Het voordeel van hier tov het andere forum, waar menigeen naar toe vertrekt, vind ik de overzichtelijkheid.  Daar moet je maar een onderwerp aanklikken op beoordeling van de titel, hier vind ik het toch overzichtelijker en fijner scrollen. Als er nou iemand van zoom zich druk om maakt, maar ze geven in geen geval thuis. 

Je wilt van A naar B met de boot. partij C levert je een boot, en verder moet je t maar uizoeken. brandstof, onderhoud, trafic. RUR.. 

  • Like 5

Be the writer of your own story

My linktree

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)
Op 17-5-2024 om 12:03, darka zei:

 

Het voordeel van hier tov het andere forum, waar menigeen naar toe vertrekt, vind ik de overzichtelijkheid.  Daar moet je maar een onderwerp aanklikken op beoordeling van de titel, hier vind ik het toch overzichtelijker en fijner scrollen. Als er nou iemand van zoom zich druk om maakt, maar ze geven in geen geval thuis. 

Je wilt van A naar B met de boot. partij C levert je een boot, en verder moet je t maar uizoeken. brandstof, onderhoud, trafic. RUR.. 

Mee eens (eindelijk kan ik daar toch inloggen 😉 ). Ik vind het hier ook duidelijker als je iets zoekt. Maar de forum-template van PD (of hoe zoiets ook heet) is ook wel heel oud. Zo'n 25 jaar geleden (pff, ik word oud, haha) gebruikte het labradorforum precies dezelfde template. Misschien moeten we er gewoon (weer) even aan wennen.

aangepast door Ingridgb
  • Like 1

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Stefanie71 zei:

Blijkbaar zijn ze toch aan de website aan het sleutelen geweest, hopelijk ook het forum, we gaan het zien

Ik heb ook de indruk dat het forum verbeterd is, tenminste is het al weer een poosje geleden dat ik van die vreemde advertenties ben tegen gekomen, echter kan ik niet aan de indruk voorbij gaan dat er verschillende (zeer) actieve forumleden inmiddels afscheid van dit forum hebben genomen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Ingridgb zei:

Mee eens (eindelijk kan ik daar toch inloggen 😉 ). Ik vind het hier ook duidelijker als je iets zoekt. Maar de forum-template van PD (of hoe zoiets ook heet) is ook wel heel oud. Zo'n 25 jaar geleden (pff, ik word oud, haha) gebruikte het labradorforum precies dezelfde template. Misschien moeten we er gewoon (weer) even aan wennen.

ik merk dat ik toch op 1 of andere manier weer naar hier wordt getrokken. Met de mededeling van zoom dat ze iets aan hun veiligheid e.d. hebben gedaan geef ik ze nog een laatste kans. 

ik hou wel van het clubje mensen hier.  En gelukkig niet al te veel fotos van voorbij tuffende boten of treinen, of een kiekje van een prullenbak in de buurt. Hier gaat het een beetje over het hoe en wat achter de foto, ipv kijk mij dit kiekje hebben gemaakt.. 

 

 

Ik blijf nog ff 

  • Like 1

Be the writer of your own story

My linktree

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Stefanie71 zei:

Mail gehad maar nog niet gedaan ... zie nu in de onderbalk iets van problemen met inloggen staan

Had gisteren mail niet gezien, maar wel een wachtwoord aangemaakt. Ging even goed, toen zag ik allerlei problemen met pagina's die niet aangeroepen konden worden. Vanmorgen zag ik bij nieuwste foto's het spamprobleem in volle omvang. Oei...

 

Kijk op zoom.nl: gietjedo

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Stefanie71 zei:

Mail gehad maar nog niet gedaan ... zie nu in de onderbalk iets van problemen met inloggen staan

Met nieuw wachtwoord kon ik weer inloggen. We hadden daarover ook al een aankondigingsmail gekregen. Maar inderdaad, tegen de spam bij de nieuwste foto's heeft het niet geholpen (als dit de reden was om een nieuw wachtwoord aan te maken). 

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de week kwam ik nog een fotoforum tegen (Fotoforum Digitaal). Account aanmaken ging daar wel vlot. Nu nog kijken of het een beetje een actief forum is. FFD ziet er uit als een iets modernere variant van PD, maar wel veel van die gesponsorde reclame van (NL) winkels.

  • Like 1

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Ingridgb zei:

Van de week kwam ik nog een fotoforum tegen (Fotoforum Digitaal). Account aanmaken ging daar wel vlot. Nu nog kijken of het een beetje een actief forum is. FFD ziet er uit als een iets modernere variant van PD, maar wel veel van die gesponsorde reclame van (NL) winkels.

Kunnen altijd eens een kijkje nemen, toch

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat het een algemene trend is. Heel veel mensen maken nu foto's met hun gsm en hebben al die zware toestellen verkocht. Enkel de serieuzere fotografen blijven over. Daarbij ook nog eens een overaanbod van groepen op facebook en andere media.

 

  • Like 1

Mijn portfolio kan je vinden op www.lievenlens.be

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Stefanie71 zei:

Kunnen altijd eens een kijkje nemen, toch

 

Kom je in elk geval mij tegen. Heb er net 2 foto's op gezet. Voordeel van FFD ten opzichte van PD is dat je direct een foto kunt uploaden ipv eerst de foto op een andere site te zetten.

  • Like 1

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Ingridgb zei:

Kom je in elk geval mij tegen. Heb er net 2 foto's op gezet. Voordeel van FFD ten opzichte van PD is dat je direct een foto kunt uploaden ipv eerst de foto op een andere site te zetten.

Ja, dat vind ik van PD wel echt een nadeel, ik heb er ook nog niet veel foto's op gepost daardoor, de platforms die ik gebruik werken niet voor upload daar, enkel vanaf mijn eigen website, maar om die daar voor te gebruiken vind ik zonde van m'n opslag 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...