Ga naar inhoud

Waar was je vandaag?


marcoH

Aanbevolen berichten

1 uur terug, marcoH zei:

Ik stond vanmorgen ergens te egaliseren en zag ineens een joekel van een spin zitten. Dan nemen we het voor lief dat de egaline bijna opdroogt, want er moet tenslotte een plaatje geschoten worden. 
Tijdens de lunch even snel door lightroom heen en tadaaaaaa

 

E14DE609-8B6F-4901-91E1-938BB31B88F7.thumb.jpeg.db1d9505b6946e7681b15c40cfe21cd0.jpeg

? ? deze foto had je best ff mogen verkleinen ? Schrik me rot, hahahaha

  • Haha 3

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
4 minuten geleden, Ingridgb zei:

Ik was gistermiddag een paar uurtjes "spijbelen", omdat het misschien wel de laatste "warme" dag van het jaar zou zijn. Even lekker spelen met de camera op het strand bij de Brouwersdam en bij het Grevelingenmeer.

 

20220922-IMG_1907-3 (Large).jpg

20220922-IMG_1923 (Large).jpg

20220922-IMG_2007-2 (Large).jpg

Geweldige manier om te spijbelen

mooie scherpe foto's

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Ingridgb zei:

Ik was gistermiddag een paar uurtjes "spijbelen", omdat het misschien wel de laatste "warme" dag van het jaar zou zijn. Even lekker spelen met de camera op het strand bij de Brouwersdam en bij het Grevelingenmeer.

 

20220922-IMG_1907-3 (Large).jpg

20220922-IMG_1923 (Large).jpg

20220922-IMG_2007-2 (Large).jpg

Heel erg mooi....

zoom.nl  rptonia

instagram Tonniereekers

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, marcoH zei:

Mooie foto’s dames!

maar ze gaan wel een beetje voorbij aan het doel van dit topic, namelijk waar was je en nam je een foto die zich onverwachts aandiende met wat je dan ook bij je had als camera. Dus geen geplande fotoshoot ?

Ai, helemaal vergeten inderdaad, excuus... ik zag alleen nog de topic-titel "Waar was je vandaag" ? ? ?

aangepast door Ingridgb
  • Like 1

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, marcoH zei:

Haha geen probleem hoor. Misschien kunnen we het topic splitsen in een foto van de dag en dit topic? Op zich kijk ik natuurlijk ook graag naar gewoon mooie foto’s die wel gepland zijn ?

Eigenlijk best een leuk plan... maakt het forum misschien ook iets levendiger ?

  • Like 2

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Foto’s delen. Daarvoor dient www.zoom.nl. Foto's plaatsen waar je een vraag over hebt is wel toegestaan.

Volgens het reglement is het delen van foto's op het Forum niet toegestaan. Daarbij is mijn idee van een forum een plek waar je kennis kunt delen, om raad kan vragen en statistische data kan delen. Chat, en momenten delen, is meer een Facebook/Instagram aangelegenheid.

Heeft Zoom al een Facebook/Instagram portal?

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Bladehans60 zei:

- Foto’s delen. Daarvoor dient www.zoom.nl. Foto's plaatsen waar je een vraag over hebt is wel toegestaan.

Volgens het reglement is het delen van foto's op het Forum niet toegestaan. Daarbij is mijn idee van een forum een plek waar je kennis kunt delen, om raad kan vragen en statistische data kan delen. Chat, en momenten delen, is meer een Facebook/Instagram aangelegenheid.

Heeft Zoom al een Facebook/Instagram portal?

 

Zoom heeft een FB-hoekje. Maar daar heerste zo'n gruwelijke fotoclubsfeer dat ik er heel snel afgehaakt heb.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnaast zijn er ook mensen die helemaal geen behoefte meer hebben aan FB, omdat er zo ontzettend veel onnodige troep op voorbij komt, of omdat de sfeer er erg snel omlaag dondert. Ik mis wel een plaats waar mijn fotos gedeeld kunnen worden, en waar je ook echt gericht feedback krijgt op een foto. Niet alleen een hartje. Wat leuk is, maar je niet verder helpt

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Bladehans60 zei:

- Foto’s delen. Daarvoor dient www.zoom.nl. Foto's plaatsen waar je een vraag over hebt is wel toegestaan.

Volgens het reglement is het delen van foto's op het Forum niet toegestaan. Daarbij is mijn idee van een forum een plek waar je kennis kunt delen, om raad kan vragen en statistische data kan delen. Chat, en momenten delen, is meer een Facebook/Instagram aangelegenheid.

Heeft Zoom al een Facebook/Instagram portal?

 

Deels wel weer logisch... tenslotte plaatsen we foto's ook op ons profiel op Zoom, althans... ik vermoed dat de forummers ook een Zoom-profiel hebben?

  • Like 3

Via deze links kun je mijn foto's zien en/of me eventueel volgen:

? Zoom profiel

? Insta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks mis mee hier toch? 

Foto's plaatsen als je er hier vragen over hebt kan altijd. 

En delen om te delen daar heb je inderdaad echt een profiel of andere social media voor. Waar je hier natuurlijk naar kan verwijzen ?

  • Like 1

-----------------------------------------------------
"A camera is a save button for the mind's eye"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb amper wat op mijn zoom profiel staan. Ik plaats eigenlijk alleen nog maar op Vero. Het gaat me er ook niet om om hier al mijn foto’s neer te kwakken, daar hebben we inderdaad zoom, vero, Instagram voor. Maar zo nu en dan een topic zoals dit, of wellicht een foto-uitdaging of wat dan ook moet toch kunnen?

 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, ko3ntje zei:

Niks mis mee hier toch? 

Foto's plaatsen als je er hier vragen over hebt kan altijd. 

En delen om te delen daar heb je inderdaad echt een profiel of andere social media voor. Waar je hier natuurlijk naar kan verwijzen ?

Foto's waar vragen over gesteld worden raakt de kern van een forum, en ik ben met @ko3ntje eens dat Zoom, of andere SocMed er is voor het delen om te delen. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...