Ga naar inhoud

Waar was je vandaag?


marcoH

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Op 11-9-2022 om 23:21, Lenjan zei:

Ook voor iemand uit het noorden van het land.?

De bassist zelf vindt het overigens wel een hele leuke foto gezien zijn bericht in mijn inbox op Instagram. Alleen jammer dat hij vraagt of hij hem mag hebben i.p.v. mag kopen.?

Overigens respecteer je mening. Wel verfrissend om eens een ander geluid te horen dan alleen mooi, prachtig etc.

Voor het leveren van de foto zou ik toch (minstens) een tegenprestatie vragen. Of betalen, of misschien een toegangskaart / accreditatie voor één van hun volgende optredens (bijvoorbeeld) of van een ander evenement. Voor niks gaat de zon op !

Herwig Vercauteren

https://fotoherwig.wixsite.com/fotoherwig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was vandaag op pad met mijn camper. Had eigenlijk mijn camera moeten pakken toen er (eind oktober dus!) een wesp te voorschijn kroop, al was het maar om op waarneming.nl te kijken wat voor wesp het precies was. Maar mijn instinct was sterker en de elektrische vliegenmepper bovendien dichterbij dan mijn camera... Ik zwijg maar even over de aansporingen van mijn vrouw😆

aangepast door PeterKosterHT
typo
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Leuk, die oude meuk.

Niet zo maar ouwe meuk, omgetoverd tot kunstobjecten, de treinwagon ademt en zucht bijvoorbeeld, beetje creepy wel. Binnen staan nog allerlei kunstobjecten , veel ook wat je in een rariteitenkabinet terug zou vinden. Kijk maar eens op de website wat nog allemaal

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest wel de tekst selecteren om te kunnen lezen. had je dat zelf zo ingesteld? Zo ja, misschien een andere kleur pakken volgende keer.  Kermis met lange sluitertijden heb ik nog niet geprobeerd maar wel lightpainting (ook lange sluitertijden) wel superleuk om te doen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Stefanie71 zei:

Ik moest wel de tekst selecteren om te kunnen lezen. had je dat zelf zo ingesteld? Zo ja, misschien een andere kleur pakken volgende keer.  Kermis met lange sluitertijden heb ik nog niet geprobeerd maar wel lightpainting (ook lange sluitertijden) wel superleuk om te doen!

Heb het even aangepast ! 

Ja vindt het wel leuk om eens te doen maar volgende keer wat langer wachten tot het nog donkerder is dan denk ik dat de kleuren ook iets mooier zouden doorkomen.. Al doende leert men uiteraard

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond met de fotoclub met vuur gespeeld onder de brug (brug ligt er nog en niemand hoeven blussen in het kanaal) Ik loop enorm achter met foto's bewerken dus ik heb alleen even vlug een plaatje van m'n camera afgehaald om te kunnen laten zien (oftewel het kan nog mooier). Wel enorm leuk om te doen, garde aan een touwtje, staalwol, aansteker (of 9v batterij) en een vrijwilliger en dan spelen met stilstaan of lopen, korter of langer belichten, bijlichten, ... Niet doen als het al weken droog is maar zoals nu kan het prima en onder de brug opdat we droog staan want het was nu niet het meest leuke weer voor buitenactiviteiten.

20231109220414__MG_4092.JPG

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk. staalwol slingeren zijn leuke bezigheden en kan mooie foto's opleveren.  Je kunt ook voor 10 euro een led stripje met aan-uitschakelaar bij de action kopen, die op een stok binden (paar keer heen en weer halen op een stok van een meter) en daarnmee ronddraaien in het donker. Geeft ook erg leuke effecten bij het ronddraaien in het donker

goodbye

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Stefanie71 zei:

Gisteravond met de fotoclub met vuur gespeeld onder de brug (brug ligt er nog en niemand hoeven blussen in het kanaal) Ik loop enorm achter met foto's bewerken dus ik heb alleen even vlug een plaatje van m'n camera afgehaald om te kunnen laten zien (oftewel het kan nog mooier). Wel enorm leuk om te doen, garde aan een touwtje, staalwol, aansteker (of 9v batterij) en een vrijwilliger en dan spelen met stilstaan of lopen, korter of langer belichten, bijlichten, ... Niet doen als het al weken droog is maar zoals nu kan het prima en onder de brug opdat we droog staan want het was nu niet het meest leuke weer voor buitenactiviteiten.

20231109220414__MG_4092.JPG

Staalwol is leuk om in deze tijd van het jaar mee te spelen.   Ik gebruik zelf veel led verlichting die je in diverse kleuren kunt zetten.   Alleen jammer dat het weer nu niet echt uitnodigt om buiten te spelen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, darka zei:

leuk. staalwol slingeren zijn leuke bezigheden en kan mooie foto's opleveren.  Je kunt ook voor 10 euro een led stripje met aan-uitschakelaar bij de action kopen, die op een stok binden (paar keer heen en weer halen op een stok van een meter) en daarnmee ronddraaien in het donker. Geeft ook erg leuke effecten bij het ronddraaien in het donker

Led stripjes en kertsverlichting slingeren zijn we al eens binnen aan de slag geweest, ook heel leuk! We hebben behalve staalwol ook nog wat met een lichtzwaard en leds bezig geweest maar dat haalt het toch niet bij de workshops lightpainting bij bv CCC fotounie, die hebben veel beter spul daarvoor en ik vind het dan ook leuker om er modellen bij te zetten ...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gister naar een expositie en booksigning van David Yarrow bij het kunsthuis in Amsterdam. Wat een fantastische expo. Niet alleen is hij wel mijn grote voorbeeld, hij presenteert zn werk echt recht in your face. Groot!! 

mocht je nog kunnen gaan, vandaag is de laatste dag voor nu even. 

  • Like 1

goodbye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...