Ga naar inhoud

Waar was je vandaag?


marcoH

Aanbevolen berichten

Eerlijk gezegd was het gisteren. langs de A16 wezen oefenen met meetrekken ofwel panning. een in mijn beleving zeer geslaagd resultaat heb ik in de galerij geplaatst. Vond deze toch ook wel leuk, vooral vanwege de toepasselijkheid van de slogan op de trailer op de gebruikte techniek. Heb op de foto hier in de nabewerking de achtergrond wat aangezet, had ik met de kennis van nu bij de andere foto ook moeten doen.
image.thumb.png.9dbea1875b853b6fd921acf3ad5d6415.png

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Héél interessant om (panning) foto's te nemen zijn de a.s. UCI Wereldbekerwedstrijden Para-cycling in Oostende (België). Deze vinden plaats van donderdag 2 mei t.e.m. zondag 5 mei.  Ik ga donderdag en vrijdag omdat er dan tijdritten worden gereden en men de atleten één voor één kan fotograferen. Op de zeedijk van Oostende tot de grens van Middelkerke is er de mogelijkheid om ze heen en weer te zien rijden.

 
Een paar foto's die ik vorig jaar nam (als voorbeeld) :
 

25-WB Paracycling-H.jpg

25-WB Paracycling-D-Ewoud Vromant.jpg

aangepast door kingcanon
  • Like 4

Herwig Vercauteren

https://fotoherwig.wixsite.com/fotoherwig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet heel spannend plaatje. Maar vanmiddag weer eens even door mijn achtertuin (de Wieden-Weerribben) geweest met het bootje  en even weer plekken spotten om rond zonsondergang mooie foto's vanaf het water te maken.   Deze foto heb ik even met de telefoon gemaakt.

Afbeelding van WhatsApp op 2024-04-10 om 16.09.59_330b7d23.jpg

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-4-2024 om 16:49, kingcanon zei:

Héél interessant om (panning) foto's te nemen zijn de a.s. UCI Wereldbekerwedstrijden Para-cycling in Oostende (België). Deze vinden plaats van donderdag 2 mei t.e.m. zondag 5 mei.  Ik ga donderdag en vrijdag omdat er dan tijdritten worden gereden en men de atleten één voor één kan fotograferen. Op de zeedijk van Oostende tot de grens van Middelkerke is er de mogelijkheid om ze heen en weer te zien rijden.

 
Een paar foto's die ik vorig jaar nam (als voorbeeld) :
 

25-WB Paracycling-H.jpg

25-WB Paracycling-D-Ewoud Vromant.jpg

Mooie foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...