Ga naar inhoud

Waar was je vandaag?


marcoH

Aanbevolen berichten

Gisteren onderweg terug van een familiedingetje eens een kijkje gaan nemen of de Amsterdamse waterleidingduinen een rit van ruim 2 uur waard zijn, was maar een korte wandeling want ik was er een uurtje voor zonsonder. Ik ga de lange rit nog wel eens maken maar wel een doordeweekse niet vakantiedag want jee wat is het daar druk! Maar de hertjes hebben me overtuigd dat het de moeite waard is 🙂

In het schemerlicht nog wel een beetje aan het spelen geweest met ICM , deze zojuist bewerkt (daar was ik vandaag... mee bezig)

B_MG_5915-2.jpg

  • Like 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Stefanie71 zei:

Gisteren onderweg terug van een familiedingetje eens een kijkje gaan nemen of de Amsterdamse waterleidingduinen een rit van ruim 2 uur waard zijn, was maar een korte wandeling want ik was er een uurtje voor zonsonder. Ik ga de lange rit nog wel eens maken maar wel een doordeweekse niet vakantiedag want jee wat is het daar druk! Maar de hertjes hebben me overtuigd dat het de moeite waard is 🙂

In het schemerlicht nog wel een beetje aan het spelen geweest met ICM , deze zojuist bewerkt (daar was ik vandaag... mee bezig)

B_MG_5915-2.jpg

Zoals je misschien weet zijn de Amsterdamse Waterleiding duinen zo'n beetje mijn achtertuin, maar in de weekenden zal men mij daar niet vinden, inderdaad vanwege de drukte, of het zal  in de zomer, 's ochtends in alle vroegte moeten zijn, dan kan men de drukte voor zijn.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Eh tja, vroeg opstaan... Zoals mijn opa zei: Ochtendstond heeft goud in de mond, maar lood in zijn rugzak🤔 

Ja, vroeg opstaan en dan eerst nog 2 uur moeten rijden, dan wil ik van tevoren even gezien hebben of het de moeite is, daarom dat ik de kleine (30 min) omweg genomen heb toen ik toch enigszins in de buurt was

aangepast door Stefanie71
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Stefanie71 zei:

Ja, vroeg opstaan en dan eerst nog 2 uur moeten rijden, dan wil ik van tevoren even gezien hebben of het de moeite is, daarom dat ik de kleine (30 min) omweg genomen heb toen ik toch enigszins in de buurt was

Stefanie, ik ben misschien bevooroordeeld, maar de AWD zijn altijd de moeite waard. Alleen al omdat men er niet mag fietsen en honden (ook aangelijnd) zijn niet welkom. En nu men de afgelopen 2 jaar een dikke duizend Damherten afgeschoten heeft beginnen die ook weer natuurlijk gedrag te vertonen. Ook de moeite waard te vertellen is dat men er mag struinen, dus van de paden af.

Helaas zijn er plaatsen in AWD waar de vossen aan mensen gewend zijn, en dus ook heel nieuwsgierig zijn wat voor lunch jij in je tas hebt zitten.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
2 uren geleden, GinaHeynze zei:

Ik heb wel begrepen dat je hiervoor toestemming kunt krijgen als je om medische redenen niet zo ver kunt lopen. 

Dat klopt! echter die toestemming kan men alleen krijgen in combinatie met een jaarkaart, men krijgt dan zo'n label om aan het stuur te hangen, (lijkt op zo'n ding welke men ook aan een deurkruk van een hotel kamer hangt). daar komt bij dat men dan alleen maar op de verharde (klinker) paden mag fietsen. En zo'n kaart brengt geen extra kosten met zich mee. en schijnt het ook alleen maar te gelden voor een gewone fiets of een driewieler, dus niet voor een racefiets of een mountainbike bv.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordeel van de slums is dat je er geen toeristen tegen komt. Mensen zijn heel vriendelijk, open en gastvrij. Je wil niet weten hoe vaak ik uitgenodigd ben om mee te eten, koffie te drinken, thee te drinken of een joint te nemen. De bekende hygiëne maatregelen heb ik maar losgelaten, anders kom je nergens. Alleen kraanwater drinken heb ik niet gedaan. Wel opium water drinken uit iemands hand, als teken van verbondenheid.

De scheepssloperijen zijn daar heel bijzonder. Illegaal om daar als buitenlander te komen. Ik kan me daar iets bij voorstellen. Maar niets blijkt onmogelijk te zijn.

anno-huidekoperAA1 bew_X4A8505.jpg

Straatfotografie & workshops studio met continulicht: www.annohuidekoper.nl

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, PeterKosterHT zei:

Die ooievaar is gewoon lief, die weerspiegeling in het water is mooi mysterieus. Daar kijk ik toch wat langer naar.

ik ben het met Peter eens, die foto van die spiegeling zou ik bijna abstract willen noemen, heel mooi.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wissel wat af, net 3 weken straatfotografie in India gedaan, nu wat portret. Geweldig model! Ik werk al een tijdje met continu licht van Sirui. Wat een gemak vergeleken met de gewone flits installatie. Helemaal gemakkelijk bij tegenlicht. Proefopnamen maken zijn niet meer nodig.

anno-huidekoper bew_X4A0971.jpg

  • Like 3

Straatfotografie & workshops studio met continulicht: www.annohuidekoper.nl

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...